Detta innebär att vi kommer till ert företag och sköter de delar av administrationen ni vill ha hjälp med däribland löneadministration, reseräkningar, underhåll av lönesystem, personaladministration etc.
Fördelarna är att ni äger lönesystemet och all er data. Personalavdelningen och ekonomiavdelningen kan då alltid omgående extrahera de uppgifter de behöver.
Vi tar ansvar för att det alltid finns en kunnig administratör som utför lönearbetet. Ni blir mindre sårbara då ni inte påverkas av sjukdom, semester eller annan frånvaro utan har ständigt kvalificerad personal med företagsspecifika kunskaper att tillgå.
Vi effektiviserar er administration och dokumenterar lönerutinena. När och om ni är redo att anställa egen löneadministratör kan vi hjälpa till med rekrytering och upplärning av denna.
Hur mycket tid och vilka tjänster ni köper skräddarsyr vi efter ert företags specifika behov och vi har möjligheten att vara flexibla vartefter era behov förändras.
Kontakta oss gärna för att få veta mer eller för att be om offert.
Outsourcing löner
Vi sköter lönerna i vårt eget lönesystem och i våra egna lokaler.
Fördelarna är att ni inte behöver reservera kontorsutrymmet för löneadministratören, köpa in arbetsverktyg eller lönesystem.
Vi har ansvaret för att det alltid finns kunnig personal som utför arbetet och ni påverkas inte av semestrar, sjukdomar eller att tjänsten tillsätts av ny personal.
Vi kan vara flexibla med hur mycket av kontroll av underlaget som görs av er repektive oss och ni väljer själva vilka tjänster ni vill köpa inom reseräkningar, löneadministration och personaladministration mm.
Ert behov styr vad vi levererar.
Kontakta oss gärna för att få veta mer eller för att be om offert.