Om oss
Din entreprenadpartner
Lena Demski
Lena Demski startade Demski konsulter hösten 2006. Tanken var då att arbeta enbart som konsult i olika tidsbegränsade uppdrag.
Uppdragen som kom in var av varierande art som t.ex lönekonsult, lönechef, städning bland pensioner och i lönesystem, behovsanalyser av personal-, tid- och löne-system samt upphandlingar och implementationer av dessa.
Planerna för företaget ändrades då det på våren 2007 kom en förfrågan om att hantera ett företags löner regelbundet genom att komma till dom och köra lönerna i deras system.
2009 kom en förfrågan om att outsourca lönerna till Demski Konsulter helt och hållet. I och med det införskaffades system och lönehanteringen låg nu för den kunden 100 % hos Demski.
Demski Konsulter breddar sitt utbud av tjänster
Med de utökade arbetsuppgifterna behövde det anställas fler personal och ijanuari 2011 ombildades Demski konsulter till Demski konsulter AB.
I dag är vi en blandning av anställda och konsulter som föredrar att vara frilansare.
Vi arbetar fortfarande med samma saker. Lönebyrå med siktet på att ge varje kund sin egen lösning, vi hyr ut oss ibland när vi stöter på ett utmanande uppdrag som vi bara inte kan säga nej till och vi arbetar även med behovsanalyser, upphandlingar, omstrukturering mm.